Nivea



Počas posledných sto rokov bola značka NIVEA verným spoločníkom miliónov ľudí, vrátane tých najznámejších. Jednou z týchto tvárí je celosvetovo uznávaná hudobná ikona Rihanna, ktorá sa pripojí k oslavám  100. výročia! „Myslím, že keď sa vo svojej koži cítite dobre, ľudia to poznajú,“ hovorí Rihanna. „Ja a NIVEA sme sa dali dohromady, aby sme oslávili 100-ročné výročie tejto značky, čo osobne považujem za skvelú vec a je pre mňa veľkou cťou, že sa tejto oslavy môžem zúčastniť.“

Cieľom značky NIVEA je, aby sa každý vo svojej koži cítil dobre. Pri výbere partnera sme hľadali niekoho, kto dokáže ponúknuť emocionálne zážitky, kto má nadšených obdivovateľov, inšpiruje ostatných a hlavne, kto sa „vo svojej koži cíti dobre“. Rihanna je stelesnením všetkých týchto požiadaviek.

Svoju hudbou dokáže strhnúť, ako fyzicky, tak i duševne. Slová jej pesničky „California King Bed“, ktorá bude soundtrackom  novej celosvetovej televíznej kampane, dokonale zachycuje blízke vzťahy a intimitu dotyku. „Hruď k hrudi. Nos k nosu. Dlaň k dlani. Vždy sme si boli tak blízko.“ A s tým NIVEA úplne súhlasí.
[hana-code-insert name='video2' /]

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.